Medlem sedan februari 2013
Kön: Man
Talade språk: Français
Ålder: 50 år
Sébastien est une personne très bien, il ne se prend pas la tête, aime bien plaisanter, trop court séjour.
Sébastien est agréable et de bonne éducation. Nous ne l'avons pas accueilli longtemps et nous l'avons trouvé très sympathique.
Så här fungerar det
Logga in
Registrera dig
+ Lägg ut rum
eller
Minst 8 tecken
Redan medlem? Logga in
Genom att skapa ett konto bekräftar du att du godkänner Roomlalas allmänna användarvillkor och integritetspolicy.
Sébastien est une personne très bien, il ne se prend pas la tête, aime bien plaisanter, trop court séjour.