Manuela est une personne agréable, nous avons beaucoup échange, elle se sentait bien chez nous. Bonne continuation Manuela. Anne Michèle et Jean Yves Peron
Logga in på ditt konto
eller
Vänligen ange en e-postadress
Den här e-postadressen är inte registrerad hos Roomlala. Har du en annan e-postadress?
Manuela est une personne agréable, nous avons beaucoup échange, elle se sentait bien chez nous. Bonne continuation Manuela. Anne Michèle et Jean Yves Peron